SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CKM liderem, traci Forbes

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w lipcu 2007 sprzedaż ogółem na poziomie 78 127 egz. (76 336 egz. w analogicznym okresie 2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejscu uplasował magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 66 804 egz. (wzrost o 6,7 proc.) a na trzecim "Playboy" (Marquard Media Polska) - 58 874 egz. (spadek o 26,8 proc.).

lipiec

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 78127 76336
Logo 66804 62608
Playboy 58874 80478

W lipcu 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 35 730 egz. (w analogicznym okresie 2006 roku - 35 877 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 27 538 egz. (rok wcześniej 24 660 egz.).

lipiec

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 35730 35877
Manager Magazin 27538 24660

Dołącz do dyskusji: CKM liderem, traci Forbes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl