Chimera New Europe 2004
Chimera - Konkurs Projektowania Prasowego
Magazyn "Media i Marketing Polska" ogłasza II edycje Konkursu Projektowania Prasowego "Chimera - New Europe - 2004", do której zgłaszać można prace dystrybuowane w okresie pomiędzy 1 stycznia a 31 grudnia 2003 roku. Termin nadsyłania zgłoszeń mija z dniem 26 marca br.
Tegoroczna edycja otwarta jest dla magazynów i dzienników z obszaru Europy Środkowo-Wschodniej, zarówno państw, które już za kilka miesięcy będą pełnoprawnymi członkami UE, jak i Rosji, Ukrainy, Białorusi oraz państw bałkańskich.
Konkurs jest organizowany we współpracy ze światową organizacją SND - Society for News Design - zrzeszając± 2600 członków z 50 krajów. Eksperci SND wspomogą organizację prac jury konkursu.
Wyniki zostaną opublikowane w międzynarodowym wydaniu magazynu SND "Design".
Wystawa zwycięzców i uczestników konkursu zostanie zaprezentowana jesienią w Portorozu (Słowenia) w trakcie tegorocznego festiwalu GoldenDrum, wiodącej imprezy branży reklamowej i marketingowej naszego regionu. Podczas festiwalu odbędzie się premiera księgi Chimery, w której przedstawione zostaną wyniki konkursu oraz wybrane prace każdego uczestnika.
Główna nagroda w konkursie to Grand Prix przyznawane za najlepszy magazyn i najlepszy dziennik. Nagrody specjalne za najlepszą okładkę magazynu i najlepszą pierwszą stronę dziennika fundują firmy Publiprox i SMG/KRC Millward Brown Company.
Organizator zaprasza do udzialu w konkursie wydawnictwa, w których projektanci, typografowie, ilustratorzy, fotograficy i twórcy infografiki kreują ciekawy wizerunek artystyczny pism. Zaprasza także niezależnych twórców, dla których stworzona zostala osobna kategoria Portfolio - w tym roku zwolnieni są oni z opłat za zgłaszane prace.
Międzynarodowe, siedmioosobowe jury pod przewodnictwem Andrew Knera, wieloletniego dyrektora artystycznego amerykanskiego magazynu "Print", obradować będzie w dniach 1- 3 kwietnia w Warszawie. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 5 kwietnia br.
Lista zwycięzców i ich prace zostaną opublikowane w Raporcie Specjalnym, który ukaże się wraz z numerem majowym "Media i Marketing Polska".
Szefem projektu jest Juliusz Donajski.
Dołącz do dyskusji: Chimera New Europe 2004