Channel 4 stawia na Snapchata
Brytyjski Channel 4 i amerykańska firma Snap Inc. rozszerzyły i udoskonaliły swoją długoterminową współpracę rozpoczętą w 2018 roku. Chcą dostarczać Snapchatterom najlepsze seriale i filmy Channel 4, jednocześnie razem tworząc treści dla Snapa.
Snap i Channel 4 chcą tworzyć treści takie jak „Snap-first”. Channel 4 pracuje nad nowym serialem z wbudowanym komponentem rzeczywistości rozszerzonej (AR). Dodatkowo obie firmy pracują nad komplikacjami programów, takich jak popularny format „Body Fixers”.
Bazując na partnerstwie rozpoczętym w 2018 r., Snap będzie udostępniał wybrane relacje Channel 4 z Igrzysk Paraolimpijskich w Paryżu w 2024 r. Krótkie klipy z najpopularniejszych programów Channel 4 są stale udostępniane za pośrednictwem Snapchata, w tym „First Dates”, „Married At First Sight UK”, „Hollyoaks”, „Celebs Go Dating”, „Made In Chelsea”, „SAS: Who Dares Wins”, „Tattoo Fixers”, „Mashed” itd.
Lucy Luke, dyrektor ds. partnerstwa na Wielką Brytanię w Snap, powiedziała: „Współpracujemy z Channel 4 od pięciu lat. Odnowione i rozszerzone partnerstwo stanowi kluczowy element naszej strategii mającej na celu dostarczanie różnorodnych treści od światowej klasy marek medialnych. Mając na uwadze czekający nas, ekscytujący rok w sporcie, możliwość udostępnienia relacji paraolimpijskich milionom użytkowników Snapchata bardzo nas cieszy. Jesteśmy podekscytowani pogłębianiem naszej działalności razem z Channel 4”.
Nowe partnerstwo ze Snap Inc. wspiera realizację strategii Future4 Channel 4, która zakłada priorytetowe traktowanie rozwoju cyfrowego przed rankingami i dywersyfikacją nowych źródeł przychodów. Krótkie treści będą dostarczane przez 4Studio z siedzibą w Leeds, należącą do Channel 4, czyli firmę zajmującą się przede wszystkim tworzeniem materiałów do mediów społecznościowych i ich dystrybucją. Snapchat i zespół handlowy Channel 4, 4Sales, będą dzielić się prawami do sprzedaży programów.
Każdego dnia 75 proc. osób w wieku od 13 do 34 lat w ponad 20 krajach korzysta ze Snapchata, z czego ponad 21 milionów osób w samej Wielkiej Brytanii korzysta ze Snapchata regularnie. Dzięki temu treści Channel 4 docierają do widzów niekorzystających z telewizji linearnej.
Dołącz do dyskusji: Channel 4 stawia na Snapchata