CEC Government Relations zmienia się w CEC Group
Agencja public affairs CEC Government Relations zmienia markę na CEC Group.
Rebranding odbywa się w ramach nowej strategii korporacyjnej odzwierciedlającej rosnący zasięg geograficzny grupy oraz większy zakres kompetencji firmy.
- Public affairs pozostaje u podstaw naszej marki. Zmiana jednak ma na celu podkreślenie, że skuteczne kampanie public affairs muszą łączyć government relations z kampaniami medialnymi i cyfrowymi, opierając się na solidnej bazie wiedzy regulacyjnej oraz analitycznej - powiedział Marek Matraszek, chairman CEC Group.
CEC Group rozszerza zakres kompetencji
CEC Group będzie skupiać się na świadczeniu usług w pięciu kluczowych obszarach: Government, Communications, Regulatory, Campaigns i Intelligence, bazując na ugruntowanym doświadczeniu konsultingowym w szeregu sektorów biznesu.
Zmieniając markę na CEC Group, agencja chce również podkreślić zasięg swojej sieci w regionie Europy Środkowej. CEC obecnie dostarcza usługi poprzez własne biura w Polsce, Czechach, na Słowacji i na Węgrzech oraz agencje partnerskie w Rumunii, Chorwacji, na Ukrainie oraz w krajach bałtyckich.
- Ta zmiana to znaczący krok naprzód w naszym podejściu do rynku. Chcemy stać na mocnej pozycji rynkowej w przededniu wzrostu gospodarczego, który nastąpi w czasach postpandemicznych, w części Europy gdzie korporacje czynią istotne inwestycje ale mierzą się też ze znacznymi wyzwaniami reputacyjnymi i regulacyjnymi - komentuje Marek Matraszek.
Dołącz do dyskusji: CEC Government Relations zmienia się w CEC Group