Powiew USA na polskim rynku piwa. Carlsberg wprowadza markę Brooklyn
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji markę popularnego w Stanach Zjednoczonych Browaru Brooklyn.
Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie emitowany jest spot reklamowy.
– Piwo Brooklyn to lekki i zbalansowany pilsner, który dzięki specjalnej technice chmielenia ma wyjątkowy aromat i smak z delikatną nutą goryczki. Marka Brooklyn to synonim wyjątkowej pozytywnej energii Nowego Jorku i dzielnicy, z której pochodzi. Cieszymy się, że możemy podzielić się tą energią z polskimi konsumentami – mówi Małgorzata Gąska, senior brand marki Brooklyn.
Nowojorski spot reklamuje piwo Brooklyn
Kampania marki wystartowała, a 30 i 15 sekundowe spoty są emitowane od 10 sierpnia w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. W reklamie nie zabrakło ikonicznych, nowojorskich żółtych taksówek, a twórcy chcieli pokazać Nowy Jork jako miejsce, w którym rodzą się trendy.
Brooklyn jest przedstawiony jako marka, która inspiruje, ekscytuje i towarzyszy nowym doświadczeniom oraz świetnej zabawie w gronie przyjaciół w wibrującym życiem otoczeniu miasta.
Piwo Brooklyn dostępne jest w butelkach 0,4 litra i puszkach 0,5l i warzone na licencji w Polsce. Szata graficzna nawiązuje do symbolów Nowego Jorku, a kluczowym jej wyróżnikiem jest żółty kolor kojarzący się z nowojorskimi taksówkami.
We wrześniu marka przygotowała dla swoich konsumentów projekt-niespodziankę, w którym swój własny Nowy Jork pokażą znani i lubiani artyści.
Dołącz do dyskusji: Powiew USA na polskim rynku piwa. Carlsberg wprowadza markę Brooklyn