Canal+ zaskoczony
... decyzją UOKiK
Canal+ Cyfrowy jest zdziwiony, że Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów złożył do sądu wnioski o zasądzenie 1 mln zł kary od firmy. Oprócz tego Urząd prowadzi niezależne postępowanie antymonopolowe w sprawie Canal + Cyfrowy
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów złożył do sądu wnioski o zasądzenie kary m.in. za wprowadzanie w błąd klientów co do oferty programowej, nakładanie na klientów obowiązku zapłaty długów przed zakończeniem rozpatrywania reklamacji oraz nie udzielanie odpowiedzi na skargi i pytania klientów.
- Zarząd CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. dwa tygodnie temu otrzymał z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta zawiadomienie o wszczęciu postępowania antymonopolowego. W wyznaczonym przez Urząd terminie złożyliśmy obszerną odpowiedź na przedstawione nam zarzuty i w tej chwili czekamy na stanowisko UOKiK. Mamy nadzieję, że przedstawione przez nas wyjaśnienia i argumenty znajdą zrozumienie i sprawa zakończy się pomyślną dla nas decyzją.
Natomiast jesteśmy zdziwieni informacją, że niezależnie od prowadzonego postępowania antymonopolowego, Prezes UOKiK wniósł do sądu przeciwko spółce dwa pozwy. Niestety, ponieważ nie znamy treści zawartych w pozwach zarzutów, bardzo trudno jest nam się do nich ustosunkować - czytamy w oświadczeniu Canal+ Cyfrowy.
Canal+ obecny jest w Polsce od listopada 1994 r., kiedy to stacja otrzymała od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji koncesję na nadawanie swojego programu. Canal+ Polska rozpoczął oficjalnie działalność nadawczą w marcu 1995 r.
Dołącz do dyskusji: Canal+ zaskoczony