Canal+ klientem Monday
Agencja Monday wesprze komunikacyjnie wprowadzenie na rynek platformy VoD Canal+ (ITI Neovision).
Zespół Monday odpowiada za działania komunikacyjne nowej platformy internetowej Canal+ z filmami, serialami, programami oraz streamingiem 76 stacji telewizyjnych.
Agencja będzie również odpowiedzialna za dalsze działania komunikacyjne związane z rozwojem nowego produktu Canal+ oraz udostępnianych tam treści.
Do zadań agencji należą doradztwo strategiczne, launch nowej usługi, PR produktowy, akcje specjalne skierowane do różnych grup odbiorców oraz media relations.
Współpraca nawiązana została na podstawie przeglądu ofert. Umowa została podpisana na 6 miesięcy.
Canal+ wprowadziła serwis VoD pod koniec maja tego roku. W bibliotece jest ponad 35 tys. polskich i zagranicznych filmów, odcinków seriali, transmisji sportowych, dokumentów, programów publicystycznych i rozrywkowych i bajek dla dzieci. Ponadto platforma oferuje streaming kilkudziesięciu kodowanych kanałów telewizyjnych.
Dołącz do dyskusji: Canal+ klientem Monday