SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Budżet medialny Canona w regionie EMEA dla PHD

Należący do holdingu reklamowego Omnicom dom mediowy PHD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla firmy Canon w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

W finałowej rozgrywce PHD pokonał domy mediowe Universal McCann (należący do Interpublic Group) oraz Carat (Aegis Media).

To pierwszy raz kiedy Canon zdecydował się powierzyć obsługę medialną w regionie jednej agencji. Z walki zrezygnował dom mediowy Mediaedge:cia (MEC), który do tej pory obsługiwał budżet marki na większości rynków.

PHD będzie m.in. odpowiedzialny za warty około 10 milionów funtów budżet medialny Canona na rynku brytyjskim, który przez ostatnie sześć lat obsługiwała BJK&E - siostrzana agencja MEC, obecnie działająca pod nazwą Maxus.

Z kolei z danych firmy badawczej Nielsen Media Research wynika, że na przestrzeni dwunastu miesięcy do września 2008 roku Canon wydał na media w Niemczech 16,2 miliona, we Włoszech 5,9 miliona, w Holandii 5,3 miliona, w Szwajcarii 1,3 miliona, a w Norwegi 1 milion funtów.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Budżet medialny Canona w regionie EMEA dla PHD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl