Bosman: nagrody po naszemu
Ruszyła najnowsza kampania promocyjna marki Bosman, z portfolio Carlsberg Polska, pod hasłem 'Nagrody po naszemu'.
Do końca sierpnia każdy, kto weźmie udział w promocji marki będzie miał szanse na zdobycie jednej z 55 000 nagród Bosmana.
Przy zakupie od 6 do 20 piw Bosman, otrzymać będzie można odpowiednio - piłkę plażową, bandankę, klapki - japonki, torbę plażową lub parawan. Na każdej z nagród, poza brandingiem marki Bosman, pojawi się także logo "The Tall Ships' Races" - niezwykłej, największej tego roku, międzynarodowej imprezy żeglarskiej, której finał będzie miał miejsce w Szczecinie w dniach 4-7 sierpnia. Marka Bosman jest Głównym Sponsorem Portowym "The Tall Ships' Races".
"Przygotowując naszą tegoroczną, letnią promocję chcieliśmy w szczególny sposób podkreślić zaangażowanie marki Bosman w sponsoring finału regat "The Tall Ships' Races" w Szczecinie." - mówi Agata Pietrzyk, Junior Brand Manager marki Bosman w Carlsberg Polska. "Trudno o bardziej spektakularne wydarzenie tego lata. Zlot 100 największych i najstarszych żaglowców świata będzie niewątpliwie dla wszystkich odwiedzających w tym czasie Szczecin niezapomnianym przeżyciem. Mam nadzieję, że nasi konsumenci, jak zwykle nas nie zawiodą i postarają się, aby plaże naszego wybrzeża w oryginalny sposób witały wszystkich uczestników regat - barwami Bosmana. 9 000 bosmańskich parawanów z pewnością im w tym pomoże!" - dodaje Agata Pietrzyk.
Hasło promocji "nagrody po naszemu" podkreśla lokalny charakter marki Bosman i jej silny związek z tradycjami regionu zachodniopomorskiego.
Promocja komunikowana jest na opakowaniach piwa Bosman, materiałach POS oraz na stronie bosman.pl. Kampania prowadzona będzie na terenie regionu zachodniopomorskiego do końca sierpnia 2007 roku.
Dołącz do dyskusji: Bosman: nagrody po naszemu