SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Biuro reklamy TVP brokerem Kanału Sportowego

Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczyna współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na platformie oraz w aplikacji mobilnej i Smart TV Kanału Sportowego.

Na stronie internetowej Kanału Sportowego znajdują się zarówno programy nadawane na żywo, jak i archiwalne produkcje. W niedalekiej przyszłości platforma będzie oferować  widzom formaty specjalne i wydarzenia do których wydawca pozyska prawa sportowe. Równocześnie treści Kanału Sportowego nadal są publikowane na YouTube.

TVP i Kanał Sportowy współpracują

- Współpraca z Kanałem Sportowym jest dla nas uzupełnieniem oferty digital o unikatowe i jakościowe treści  sportowe. Jako broker z dużym doświadczeniem będziemy wspierać naszego partnera w monetyzacji jego treści w środowisku multiscreen, a jednocześnie oferować reklamodawcom kompleksowy produkt sportowy. Dzięki tej współpracy umacniamy się na pozycji lidera sportowych treści wideo - mówi Adrian Wojtaszek, zastępca dyrektora ds. mediów interaktywnych w Biurze Reklamy TVP.

Kanał Sportowy udostępnił swoją aplikację mobilną w wersji na systemy iOS i Android. Wkrótce uruchomiona zostanie także aplikacja na smart TV - w wersjach na urządzenia z Android TV oraz dla telewizorów Samsung i LG.

Kanał Sportowy na YouTube od prawie trzech lat

Na YouTubie Kanał Sportowy działa od wiosny 2020 roku, jego udziałowcami i głównymi twórcami są Krzysztof Stanowski, Michał Pol, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski.

Obecnie Kanał na YouTubie ma ponad 900 tys. subskrybentów, a opublikowane na nim 2,4 tys. materiałów (głównie programów o tematyce sportowej) zanotowało łącznie ponad 420 mln odtworzeń. Od maja jego programy są dostępne w formie audio na platformie subskrypcyjnej Empik Go. Od początku sierpnia są realizowane w nowej, większej siedzibie.

W kwietniu br. w sklepach Biedronka pojawiły się szklanki z logo Kanału Sportowego. Na tyle nie spodobały się wielu klientom, że szybko je wycofano, a Krzysztof Stanowski przyznał, że przy ich przygotowywaniu popełniono szereg błędów. Od paru tygodni w Biedronce można kupić kubki z wizerunkamim Kanału Sportowego i jego głównych twórców.

Natomiast na przełomie lipca i sierpnia do sprzedaży, m.in. w hipermarketach Carrefour, trafiły zeszyty i teczki szkolne opatrzone logo Kanału Sportowego.

W ub.r. Kanał Sportowy zanotował 11,12 mln zł przychodów sprzedażowych i 1,6 mln zł zysku netto.

Dołącz do dyskusji: Biuro reklamy TVP brokerem Kanału Sportowego

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Kanał Sportowy jest coraz bardziej uzależniony od współpracy ze sponsorami z branży alkoholowej i bukmacherskiej. Dodatkowo są blisko związani z niektórymi spółkami Skarbu Państwa, a teraz dochodzi jeszcze TVP. Stąpają po kruchym lodzie, a po zmianie władzy na pewno publiczne pieniądze nie będą szły do tego projektu, gdzie pierwsze skrzypce gra propagujący prawicowe poglądy Krzysztof Stanowski.
0 0
odpowiedź
User
Stary
Ale wstyd Panowie! To rozumiem teraz wygumkujecie swoje krytyczne komentarze pod adresem TVP?
0 0
odpowiedź
User
hahaha
Ależ niespodzianka!
0 0
odpowiedź