SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BBC dominuje na brytyjskim rynku medialnym

W Wielkiej Brytanii najpopularniejszym kanałem telewizyjnym jestBBC One, a najpopularniejszą stacją radiową BBC Radio 2.

Z przeprowadzonego przez grupę mediów IPA Touchpoints badania natemat zachowań konsumentów i konsumpcji mediów wynika, ze BBCzdominowała medialne nawyki Brytyjczyków - informuje serwis BrandRepublic.

Po BBC Radio 2 drugą i trzecią najpopularniejszą stacją radiowąna Wyspach są Radio 1 i Radio 4. Poza tym 37 procent brytyjskichinternautów przynajmniej raz w tygodniu odwiedza witrynę BBC, cosprawia, że jest ona drugą najpopularniejszą stroną internetową poGoogle.

Z badania IPA TouchPoints wynika też, że 26 procent brytyjskichużytkowników internetu odwiedziło serwis naziemnej telewizji wciągu ostatniego miesiąca, a 21 procent stronę stacji radiowej.

Badanie przynosi też nieco dobrych wieści dla sektorakomercyjnego. 15 procent respondentów stwierdziło, że lubi oglądaćreklamy z udziałem swoich ulubionych gwiazd, a 23 procent badanychw wieku od 15 do 24 lat często rozmawia ze swoimi znajomymi natemat telewizyjnych reklam.

źródło: Brand Republic

  • Więcej informacji:
  • BBC

Dołącz do dyskusji: BBC dominuje na brytyjskim rynku medialnym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl