BBC dominuje na brytyjskim rynku medialnym
W Wielkiej Brytanii najpopularniejszym kanałem telewizyjnym jestBBC One, a najpopularniejszą stacją radiową BBC Radio 2.
Z przeprowadzonego przez grupę mediów IPA Touchpoints badania natemat zachowań konsumentów i konsumpcji mediów wynika, ze BBCzdominowała medialne nawyki Brytyjczyków - informuje serwis BrandRepublic.
Po BBC Radio 2 drugą i trzecią najpopularniejszą stacją radiowąna Wyspach są Radio 1 i Radio 4. Poza tym 37 procent brytyjskichinternautów przynajmniej raz w tygodniu odwiedza witrynę BBC, cosprawia, że jest ona drugą najpopularniejszą stroną internetową poGoogle.
Z badania IPA TouchPoints wynika też, że 26 procent brytyjskichużytkowników internetu odwiedziło serwis naziemnej telewizji wciągu ostatniego miesiąca, a 21 procent stronę stacji radiowej.
Badanie przynosi też nieco dobrych wieści dla sektorakomercyjnego. 15 procent respondentów stwierdziło, że lubi oglądaćreklamy z udziałem swoich ulubionych gwiazd, a 23 procent badanychw wieku od 15 do 24 lat często rozmawia ze swoimi znajomymi natemat telewizyjnych reklam.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: BBC dominuje na brytyjskim rynku medialnym