Bartoszewski, Szymborska i Waglewski w kampanii "Dzieł wybranychAdama Michnika" (wideo)
W telewizji i radiu rozpoczęła się kampania reklamująca "Dzieławybrane Adama Michnika". Twarzami akcji są Władysław Bartoszewski,Wisława Szymborska i Wojciech Waglewski.
Kampania reklamowa "Dzieł wybranych Adama Michnika" pokazuje - wposzczególnych spotach - wypowiedzi Władysława Bartoszewskiego,Wisławy Szymborskiej i Wojciecha Waglewskiego na temat dorobkuredaktora naczelnego "Gazety Wyborczej". Kreacje składają sięrównież z dynamicznych pasaży typograficznych utrzymanych wstonowanej kolorystyce nawiązującej do oprawy graficznejpromowanych książek. "Dzieła wybrane Adama Michnika" ukazują się zokazji 20-lecia "Gazety Wyborczej" w siedmiu tomach, z którychpierwszy - "Kościół, lewica, dialog" - ukazał się w 8 maja, drugi -15 maja, a kolejne będą trafiać do sprzedaży co tydzień.
Akcja reklamowa - obejmująca na razie spot z WładysławemBartoszewskim - jest prowadzona od 15 maja w telewizji (m.in. TVP.TVN, TVN 24, Polsat Sport) i radiu (rozgłośnie Agory). Kreacjąkampanii - zaplanowanej do 7 czerwca - i produkcją wykorzystywanychw niej spotów zajęła się firma Timecode, natomiast media zaplanowałdo mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Bartoszewski, Szymborska i Waglewski w kampanii "Dzieł wybranychAdama Michnika" (wideo)