SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bank Gospodarstwa Krajowego rozpoczął przetarg reklamowy, budżet 24,6 mln zł

Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera w przetargu agencję reklamową wspierającą jego działania promocyjne i reklamowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę chce zawrzeć na 2 lata, z możliwością jej przedłużenia o kolejne 2 lata. Budżet na cały ten okres, łącznie z wynagrodzeniem agencji wyniesie 24,6 mln zł.

Wybrana agencja zajmie się kompleksową obsługą przy tworzeniu strategii reklamowych offline i online dla BGK oraz poszczególnych programów i projektów finansowanych ze środków unijnych i krajowych. Będą to działania o charakterze pro-sprzedażowym, wizerunkowym, informacyjnym, edukacyjnym.

Agencja ta zajmie się też doborem, negocjowaniem i pokryciem kosztów zaangażowania banku w odpowiednich wydarzeniach zewnętrznych, w tym seminariach, konferencjach, kongresach, targach do prowadzenia działań o charakterze pro-sprzedażowym, wizerunkowym, informacyjnym, edukacyjnym. Będzie też negocjować i kupować pakiety świadczeń jako partnera lub sponsora strategicznego. Zajmie się szeroko pojętą kompleksową obsługą ATL, BTL oraz digital.

Przetarg prowadzony jest z tzw. prawem opcji. Oznacza to, że postępowanie jest podzielone na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji.

W pierwszym przypadku umowa zostanie zawarta na 24 miesiące, a budżet wyniesie maksymalnie 6,15 mln zł.
Drugi przypadek daje możliwość przedłużenia umowy na kolejne 24 miesięcy. W tym okresie bank zleci agencji zamówienia nie przekraczające kwoty 18,45 mln zł.

Oznacza to, że zwycięska agencja może pracować dla BGK przez 4 lata i będzie mieć do dyspozycji łącznie budżet w wysokości 24,6 mln zł.

Przetarg trwa do 2 marca br., a warunkiem udziału w nim jest wpłata 50 tys. zł wadium.

Ostatnio obsługą reklamową BGK zajmowała się agencja dsk wybrana w przetargu wiosną 2019 roku. Agencja ta przy zakładanym przez bank budżecie 3,69 mln zł zaproponowała mu kwotę 1,18 mln zł przez co uzyskała w postępowaniu najwyższą liczbę punktów. O zlecenie BGK rywalizowały wówczas z nią m.in. takie agencje, jak Apella, Focus Media, Starcom (Publicis Media) i Bridge2Fun.

Dołącz do dyskusji: Bank Gospodarstwa Krajowego rozpoczął przetarg reklamowy, budżet 24,6 mln zł

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Auuuuć!
Agencje takie jak Paci-Koci-Appella? To teraz Plus/Minus Sigma pewnie będzie najefektywniejsza?
0 0
odpowiedź
User
pitcher
kto da więcej ?
0 0
odpowiedź
User
holly
Fascynujące są te przetargi spółek skarbu państwa, w których spółka mówi, że ma budżet np. 3 miliony, a agencje biorące udział zamiast rywalizować na strategie i pomysły zajmują się licytowaniem wspomnianej kwoty w dół. Przecież to nie przetarg mediowy! Agencje kreatywne mogą rywalizować na kwotę fee, ale o tym jakoś nikt nie mówi... bo fee idzie do kieszeni właściciela agencji, a ten pewnie nie jest żona cesarza.
0 0
odpowiedź