AXN promuje nowy serial i rebranding (wideo)
Sony Pictures Television Networks, nadawca stacji AXN, rozpoczął jesienną kampanię promocyjną, która promuje nowe seriale z oferty AXN oraz uruchomienie kanałów AXN Black i AXN White. Działania prowadzone są pod hasłem “Nowe oblicza akcji”.
Pierwsza odsłona kampanii jest wsparciem najnowszego serialu produkcji AXN “Przekraczając granice”, który w AXN nadawany jest w poniedziałki o 22.00 począwszy od 16 września br.
Kolejna część akcji promować będzie uruchomienie stacji AXN White i AXN Black.
Ostatnia odsłona kampanii wesprze premierę serialu “Czarna Lista”, która odbędzie się 24 października br. o 22:00 na antenie AXN.
Działania prowadzone są w telewizji (30-sekundowe spoty i 16-sekundowe billboardy sponsorskie emitowane są na kanałach Grupy Polsat oraz na kanałach Disneya), prasie (reklamy całostronicowe m.in. na łamach “To & Owo TV”, “Gala”, “InStyle”, “Elle”) oraz w internecie (reklamy displayowe i pre-rolle na Gazeta.pl, Wp.pl, Spotify, YouTube i Facebook oraz na ipli).
Za przygotowanie kreacji odpowiedzialny jest dział kreatywny AXN. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.
AXN White od 1 października br. zastąpi stację AXN Crime. Na antenie nowego kanału nadawane będą takie seriale jak “Lista klientów” i „Zaklinacze koni” oraz filmy amerykańskie i europejskie.
Z kolei AXN Black zostanie uruchomiony w miejsce AXN Sci-Fi i także pokazywać będzie filmy fabularne oraz seriale “No limit”, “Justified” czy “Spartakus: Krew i piach”.
Dołącz do dyskusji: AXN promuje nowy serial i rebranding (wideo)