Axel Springer łączy regionalne Biura Reklamy
Axel Springer Polska od 1 października br. połączy strukturyregionalne Biura Reklamy Prasy Codziennej oraz Biura ReklamyMagazynów. Połączone oddziały będą odpowiadać za sprzedaż reklamowąw regionach wszystkich produktów spółki: gazet codziennych,magazynów i serwisów internetowych.
- Stawiamy na synergię działań sprzedażowych w regionach. Tokolejny krok po uruchomieniu sprzedaży nowych pakietówdziennikowo-magazynowych typu Press Power, który pozwoli namdziałać efektywniej oraz zwiększyć nasz udział w rynku - mówi JerzyKarwelis, chief marketing officer w Axel Springer Polska.
Dyrektorem zintegrowanych struktur regionalnych został PiotrŁuszczek, dotychczasowy dyrektor Działu Sprzedaży Regionalnej BiuraReklamy Prasy Codziennej, natomiast Beata Kowalczyk, odpowiedzialnado tej pory za sprzedaż regionalną w magazynach, została szefemoddziału warszawskiego biura (na tym stanowisku był dotychczaswakat).
Axel Springer Polska posiada obecnie dziesięć regionalnych biurreklamy. Znajdują się one w Warszawie, Katowicach, Poznaniu,Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku, Krakowie, Bydgoszczy, Szczecinie iZielonej Górze.
Dołącz do dyskusji: Axel Springer łączy regionalne Biura Reklamy