'Axe Jet' ulubionym spotem widzów MTV i Vivy (wideo)
Spot "Axe Jet" wygrał w internetowym głosowaniu widzów MTV i Vivy na najlepsze reklamy telewizyjne. Nagrody Spoters 2008 w poszczególnych kategoriach przypadły również reklamom Nike, Plus, Zelmer i Twix.
Główne wyróżnienie w plebiscycie Spoters 2008 zdobyła reklama telewizyjna dezodorantu Axe. Spot "Axe Jet" uznało za najlepszy najwięcej spośród 5200 widzów MTV i Vivy w wieku 13-29 lat głosujących na specjalnej stronie internetowej, dzięki czemu otrzymał on zarówno grand prix, jak i nagrodę w kategorii "Pachnidło". W innych grupach reklam zwyciężyły spoty "Gritos" marki Twix (kategoria "Nóż/Widelec"), "Linia produktów" Zelmer ("Cuda techniki"), "Courage" Nike ("Dobrze skrojone") i "Potrzeba konsumenta" Plus ("Rozmaitości").
- Wybór naszych widzów wskazuje na niesłabnące znaczenie jakości
kreacji, a w szczególności zrozumienia poczucia humoru młodych
Polaków - komentuje wyniki plebiscytu Tomasz Bruss, advertising and
sponsorship director w MTV Networks Polska.
Konkurs Spoters 2008 został zrealizowany wspólnie przez MTV oraz At
Media przy wsparciu Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych.
Dołącz do dyskusji: 'Axe Jet' ulubionym spotem widzów MTV i Vivy (wideo)