Allegro.pl: chcemy dać się poznać jako marka lifestylowa
Wczoraj swoją premierę miała nowa wersja portalu aukcyjnegoAllegro.pl (QXL Poland). Zmiana layoutu ma związek z dziesiątąrocznicą uruchomienia Allegro.pl.
Największą rewolucję przeszła strona główna, która jest terazadresowana głównie do kupujących. Serwis zrezygnował z częściboksów reklamowych a ikony zostały zastąpione paskiem menu.Gruntowanie zostały także przebudowane zakładki 'Moje Allegro',opcje dla kupujących, dla sprzedających i te dotyczące ustawieńkonta.
- Chcemy dać się poznać jako marka lifestylowa. Nowaidentyfikacja ma nam w tym pomóc - tłumaczy wprowadzane zmianyportalowi Wirtualnemedia.pl Patryk Tryzubiak, rzecznik Allegro.pl.- Działamy w internecie, niezwykle dynamicznym medium, jesteśmyzmuszeni podążać za trendami - dodaje.
Nowy layout został opracowany przez dział interfejsu użytkownikaspółki QXL Poland, którym kieruje Piotr Szczepański. Całość prac(badania, projektowanie) zamknęła się w czterech miesiącach.
Dołącz do dyskusji: Allegro.pl: chcemy dać się poznać jako marka lifestylowa