Wiceprezes Lufthansy przeszedł do branży reklamy
Alexander Schlaubitz, wiceprezes linii lotniczych Lufthansa odpowiedzialny za marketing, zostanie prezesem grupy reklamowej Lemon Group Services, należącej do Omnicomu.
Do Lemon Group Services dołączy w maju przyszłego roku. Będzie odpowiedzialny za rozwój niemieckich agencji wchodzących w skład sieci DDB i jej zależnych (m.in. Heye, Track, Salt Works, Screen, Kapacht). Raportuje do szefa DDB EMEA, Pietro Tramontina.
W Lufthansie Alexander Schlaubitz spędził prawie siedem lat, począwszy od stycznia 2013 roku.
W latach 2011-2013 był odpowiedzialny za obszar customer marketingu na Europę w Facebooku. Wcześniej kilka lat kierował marketingiem Intela w regionie EMEA. W przeszłości sprawował już funkcje kierownicze w agencjach reklamowych (Leo Burnett, Lowe).
Lufthansa nie podaje, kto przejmie obowiązki Schlaubitza.
Dołącz do dyskusji: Wiceprezes Lufthansy przeszedł do branży reklamy