VMLY&R z kolejną akcją dla adidas ZX 2K Boost
Agencja VMLY&R Poland opracowała strategię i koncepcję launchu nowego modelu adidas ZX 2K Boost. To kolejna akcja przygotowana przez agencję dla tej marki.
Buty adidas ZX 2K Boost w sierpniu promowali TikTokerzy: Marcysia Ryskala, WAKSY, Dawid Frank, Krystian Ziętkowski oraz Dominik Rupiński
W nowej kampanii modelu autorstwa VMLY&R akcepty położono na świat nauki eksperymentowania. W ramach akcji gamerzy Jacob4yt oraz Yoshihito Mayoshe otrzymali gaming bloby (dedykowane pedały sterujące do gry), które umożliwiły im testowanie nowego modelu ZX.
W ramach wyzwania przygotowanego przez adidas musieli zagrać w Fortnite nogami przy użyciu gaming bloba. Ich zadaniem było przejście specjalnie stworzonej mapy, do powstania której inspiracją była najnowsza kolorystyka adidas ZX 2K Boost.
O przetestowanie nowego modelu ZX 2K BOOST zostały poproszone również streamerki: al3xandrasofficial oraz nieuczesana. Agencja wraz z marką na potrzeby kampanii nawiązały współpracę ze startupem inStreamly.
Kampania prowadzona była w digitalu, a także w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów.
Za strategię, kreację, produkcję gaming blob, social listening, moderację oraz współpracę z influencerami odpowiada VMLY&R. Media zakupił i zaplanował dom mediowy MediaCom. Współpracę z inStreamly realizowała agencja Devils One.
Dołącz do dyskusji: VMLY&R z kolejną akcją dla adidas ZX 2K Boost