SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

4,7 mln widzów 'Mam talent', kolejna edycja za rok

Pierwszą edycję programu "Mam talent" oglądało średnio 4,7 mln widzów. Największą widownię zgromadził finał formatu, który zobaczyło 5,6 mln Polaków. TVN będzie kontynuował talent-show, jego druga odsłona pojawi się jednak dopiero jesienią 2009 roku.

TVN dzięki emisji programu miał 32,14 proc. udziału w rynku i był zdecydowanym liderem pasma. Druga lokata przypadła TVP1 emitującej filmy fabularne (21 proc. udziału - 3,1 mln widzów). Trzecia zaś z 18,65 proc. udziału i 2,75 mln widzów Polsatowi, który nadawał "Jak oni śpiewają". Czwarta Dwójka zanotowała 12,47 proc. udziału i 1,83 mln widzów ( serial, kabarety, filmy fabularne) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

W analogicznym okresie przed rokiem TVN oglądało 2,47 mln widzów, zapewniło to stacji 16,83 proc. udziału w rynku.

TVN

grupa (16-49)
Data AMR SHR % SHR %
13-09-2008 4167845 29,53% 32,79%
20-09-2008 4502281 32,43% 37,43%
27-09-2008 4855700 34,52% 43,15%
04-10-2008 5267665 36,14% 45,56%
11-10-2008 4122152 25,89% 31,25%
18-10-2008 4708884 31,10% 36,92%
25-10-2008 5105134 33,53% 38,13%
08-11-2008 4488090 30,11% 35,70%
15-11-2008 4654200 31,03% 36,02%
22-11-2008 4596335 30,32% 34,53%
29-11-2008 5590536 38,28% 43,61%
średnio 4750166 32,14% 37,74%
średnio 2007 2470259 16,83% 18,26%

"Mam talent!" zarobił dla TVN ponad 54 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). Wśród widzów formatu dominowały kobiety. Show cieszyło się zainteresowaniem zarówno na wsi (28,45 proc.) jak i w największych miastach (26,6 proc.).

MAM TALENT - PROFIL WIDOWNI


ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 40,97% 85

Kobiety 59,03% 114
Wiek 4-9 3,28% 53

10-15 7,22% 95

16 - 19 4,89% 79

20 - 24 5,35% 61

25 - 29 8,49% 100

30 - 34 10,39% 132

35 - 39 8,03% 120

40 - 44 7,95% 121

45 - 49 7,55% 98

50 - 54 10,97% 133

55 - 59 9,88% 137

60+ 16,01% 87
Wlk. miasta Wieś 28,45% 74

< 50 tys. 25,27% 106

50-100 tys. 9,53% 106

100-200 tys. 10,15% 127

> 200 tys. 26,60% 127
Zawód Top management 10,82% 130

Pracownicy szczebla średniego 17,62% 131

Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,60% 95

Emeryci 26,12% 101

Inni 26,84% 82
Wykształcenie Podstawowe 41,69% 94

Średnie 33,46% 111

Wyższe 14,35% 120

Inne 10,50% 76
Województwo Dolnoślaskie 5,64% 75

Kujawsko-pomorskie 5,74% 104

Lubelskie 4,47% 79

Lubuskie 1,83% 68

Łódzkie 6,29% 93

Małopolskie 9,29% 110

Mazowieckie 14,63% 108

Opolskie 1,77% 65

Podkarpackie 5,14% 94

Podlaskie 3,74% 119

Pomorskie 5,99% 103

Ślaskie 16,03% 132

Świetokrzyskie 2,46% 73

Warmińsko-mazurskie 3,02% 80

Wielkopolskie 8,97% 100

Zachodniopomorskie 5,00% 112
Dochód <= 1000 12,46% 86

1001-1400 11,77% 85

1401-2000 26,36% 101

2001-2750 19,42% 100

2751-3500 15,06% 118

> 3500 14,94% 113

Drugą edycję talent-show stacja pokaże dopiero jesienią. Ma to związek z cyklem emisyjnym programu przyjętym w innych krajach i długim okresem przygotowań poprzedzającym jego realizację.

Kanał nie planuje zmiany jurorów ani prowadzących format. Większy nacisk zostanie położony na poszukiwanie nietypowych talentów. - Nie chcemy poddać się dyktaturze dzieci, wokalistów i tancerzy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Iwański, reżyser show. - Na pewno jednak i  dla nich znajdą się miejsca w półfinałach. Przesłuchania zaczniemy już wiosną - dodaje.

Producentem "Mam talent!" pozostanie firma FremantleMedia Polska.

Dołącz do dyskusji: 4,7 mln widzów 'Mam talent', kolejna edycja za rok

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl