30 milionów internautów w Indiach
W kwietniu bieżącego roku w Indiach było 30,32 miliona internautów - wynika z raportu firmy JuxtConsult.
W porównaniu z kwietniem 2006 oznacza to wzrost o 28 procent.
83 procent indyjskich internautów (25,17 miliona) loguje się do sieci przynajmniej raz w miesiącu. Pozostałe 17 procent (5,15 miliona) to okazjonalni użytkownicy, którzy rzadziej łączą się z Internetem.
Najbardziej popularne czynności, jakim w sieci oddają się indyjscy internauci to: e-mail (95 procent), szukanie pracy (73 procent), komunikatory internetowe (62 procent), sprawdzanie newsów (61 procent), słuchanie muzyki online (60 procent), czaty internetowe (59 procent), e-życzenia (58 procent), sport (57 procent), gry online (54 procent) oraz zawieranie nowych znajomości (51 procent).
Najpopularniejszymi stronami internetowymi wśród indyjskich użytkowników są Yahoo, Google i Rediff.
Dołącz do dyskusji: 30 milionów internautów w Indiach