2 mln widzów „The Voice of Poland 7”. TVP2 wiceliderem rynku
Siódmą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 2,02 mln osób. W porównaniu do szóstej serii widownia show spadła o 150 tys. oglądających. TVP2 w czasie emisji programu była wiceliderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 10,48 mln zł.
„The Voice of Poland 7” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.05, w okresie od 3 września do 26 listopada br. Średnia widownia muzycznego widowiska wyniosła 2,02 mln osób, co przełożyło się na 13,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,45 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 2,47 mln oglądających, zgromadził odcinek audycji z 17 września br. Wszystkie trzy topowe emisje, to odcinki pokazane około godz. 21.15.
Data |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|||
17-09-2016 |
21:17:18 |
22:17:23 |
2 469 537 |
17,93% |
01-10-2016 |
21:10:51 |
22:04:38 |
2 266 230 |
15,85% |
03-09-2016 |
21:16:12 |
22:08:33 |
2 262 579 |
16,29% |
Dla porównania, szóstą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 2,17 mln osób, co przełożyło się na 14,13 proc. udziału w 4+ i 15,76 proc. w 16-49. Oznacza to, że program stracił 150 tys. widzów.
TVP2 w czasie nadawania szóstej edycji „The Voice of Poland” była wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajął TVN z udziałem na poziomie 16,52 proc., emitujący wówczas „Mam talent” i filmy fabularne. Trzeci był Polsat (filmy animowane, mecz piłki nożnej i początek programu „Twoja twarz brzmi znajomo”; 12,37 proc.), a czwarta - TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, „Komisarz Alex”, dokumenty i filmy fabularne; 9,48 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-49 Dwójka była trzecia za TVN i Polsatem (czwarta bez zmian była Jedynka).
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVN |
2 480 057 |
16,52% |
994 214 |
16,59% |
1 454 282 |
16,39% |
TVP2 - The Voice of Poland 7 |
2 024 034 |
13,48% |
847 560 |
14,14% |
1 282 136 |
14,45% |
Polsat |
1 856 959 |
12,37% |
932 641 |
15,56% |
1 209 671 |
13,63% |
TVP1 |
1 424 202 |
9,48% |
398 154 |
6,64% |
716 978 |
8,08% |
Wpływy z reklam wyemitowanych przy siódmej serii programu wyniosły 10,48 mln zł. Dla porównania, nadawany rok temu szósty sezon show z reklam przyniósł 9,27 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Zwycięzcą 7. edycji „The Voice of Poland” został Mateusz Grędziński.
Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 8,34 proc.
Dołącz do dyskusji: 2 mln widzów „The Voice of Poland 7”. TVP2 wiceliderem rynku