2,3 mln widzów „Kocham Cię, Polsko!”. TVP2 wiceliderem rynku
Show „Kocham Cię, Polsko!” po powrocie do TVP2 ogląda średnio 2,3 mln osób, a stacja w paśmie jego emisji jest wiceliderem rynku telewizyjnego, przegrywając tylko z TVN.
Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków dziewiątej edycji rozrywkowego programu „Kocham Cię, Polsko!” wyniosła 2,30 mln widzów, co przełożyło się na 14,71 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 12,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w soboty o 20.05, począwszy od 5 marca br.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek formatu, który zainteresował 2,39 mln osób.
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
05-03-2016 | 20:10:16 | 2 250 011 | 14,23% |
12-03-2016 | 20:08:27 | 2 390 982 | 15,70% |
19-03-2016 | 20:09:40 | 2 263 157 | 14,22% |
Średnio: | 2 301 392 | 14,71% |
W porównaniu do całej ósmej serii, emitowanej jesienią 2012 roku, program zyskał 470 tys. widzów. Wówczas „Kocham Cię, Polsko!” śledziło średnio 1,83 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 10,94 proc. oraz 7,19 proc. Wówczas format pokazywany był w niedziele o godz. 20.05 (więcej na ten temat).
TVP2 w czasie emisji show zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym paśmie liderem jest TVN, nadający wówczas „Małych gigantów”, co daje mu 15,28 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (kroniki sportowe, prognoza pogody i serial „Strażacy”; 9,01 proc.), a czwarty - Polsat (gala KSW, jeden odcinek „Surprise, Surprise” i film fabularny; 7,74 proc.). W grupie komercyjnej trzeci jest już jednak Polsat, który wypada lepiej od Jedynki.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN | 2 391 736 | 15,28% | 14,61% |
TVP2 - Kocham Cię, Polsko! | 2 301 392 | 14,71% | 12,81% |
TVP1 | 1 410 296 | 9,01% | 7,16% |
Polsat | 1 211 027 | 7,74% | 10,52% |
W „Kocham Cię, Polsko!” dwie drużyny pod wodzą kapitanów Tomasza Kammela i Macieja Musiała, rywalizują między sobą, biorąc udział w grach towarzyskich i quizach, odgadując zagadki muzyczne oraz odpowiadając na pytania z wiedzy o Polsce. Program prowadzi Barbara Kurdej-Szatan, a produkuje go firma Rochstar (więcej na ten temat).
Dodajmy, że w lutym br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,61 proc.
Dołącz do dyskusji: 2,3 mln widzów „Kocham Cię, Polsko!”. TVP2 wiceliderem rynku