Polsat ruszył z kampanią 19. Mikołajkowego Bloku Reklamowego (wideo)
We wtorek 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz 19. Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. Właśnie wystartowała kampania zachęcająca widzów do obejrzenia charytatywnych reklam.
Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego, obliczone na podstawie wyników oglądalności, w całości przekazane zostaną na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Specjalny blok reklamowy będzie emitowany na antenie Polsatu we wtorek, 6 grudnia o godz. 18.45 - tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń”.
W Świętego Mikołaja już po raz trzeci z rzędu wcieli się Piotr Gąsowski, który w tej roli względem poprzednich lat zastąpił Krzysztofa Kowalewskiego (aktor zmarł w lutym ub.r.). W spotach promujących Mikołajkowy Blok Reklamowy wezmą udział także Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat oraz dziennikarze Jarosław Gugała i Jerzy Mielewski. W nagraniach wzięły udział również podopieczni Fundacji Polsat.
- Fundacja Polsat pomaga codziennie od 26 lat. Wiemy, że bez naszego wsparcia wielu podopiecznych i ich rodziny nie poradziłyby sobie z problemami zdrowotnymi, czy rehabilitacją. Nie możemy ich zawieść. Podopieczni Fundacji i ich rodzice liczą na nas tym bardziej, że zarówno koszty leczenia i rehabilitacji są coraz wyższe. Musimy im pomóc w dążeniu do lepszego życia. Mamy świadomość, że czekają nas nowe wyzwania, oddziały dziecięce do wyremontowania a to są niebagatelne koszty i bez pomocy darczyńców działania Fundacji nie byłyby możliwe, dlatego już dziś bardzo dziękujemy za zaangażowanie i obecność w tegorocznym Mikołajkowym Bloku Reklamowym - komentuje Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.
Ruszyła kampania promująca wydarzenie
We wtorek, 22 listopada br. ruszyła kampania reklamowa zachęcająca widzów do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego, która obejmuje kanały z Grupy Polsat Plus. Akcja dodatkowo komunikowana jest w Internecie, radiu Muzo.FM, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat Plus i Fundacji Polsat.
Nagrania spotów 19. Mikołajkowego Bloku Reklamowego były realizowane w Centrum Chorób Rzadkich im. Fundacji Polsat w Centrum Zdrowia Dziecka, które Fundacja Polsat wybudowała w zeszłym roku. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, reżyserem - Maciej Kozłowski, natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.
- Ostatnie lata są dla wszystkich bardzo trudne a w czasie, gdy najpierw zmagaliśmy się z pandemią, wojną w Ukrainie a teraz kryzysem ekonomicznym pomoc jest szczególnie potrzebna. W takich sytuacjach najdotkliwiej cierpią Ci, którzy mają najmniej, potrzebują ciągłej i profesjonalnej opieki, na którą ich po prostu nie stać. Nie możemy i nie chcemy przechodzić obok nich obojętnie. Czasem, żeby pomóc trzeba bardzo niewiele. Akcja Mikołajkowego Bloku Reklamowego jest genialna w swojej prostocie i niezwykle skuteczna - wystarczy obejrzeć reklamy wyemitowane 6 grudnia tuż przed Wydarzeniami. Bądźmy tego dnia św. Mikołajem dla podopiecznych Fundacji Polsat a dobro i ciepło, które nam przyświeca wróci do na - mówi Małgorzata Nawrocka, przewodnicząca Rady Fundacji Polsat.
4,25 mln widzów zeszłorocznej edycji
W ub.r. w telewizji Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało średnio 4,25 mln widzów (przynajmniej przez 1 minutę było to 5,27 mln osób). Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać kwotę 1,62 mln zł, a w ciągu dotychczasowych piętnastu edycji kampanii kwota ta wyniosła ponad 23 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Polsat ruszył z kampanią 19. Mikołajkowego Bloku Reklamowego (wideo)